بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس کدامند؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1426
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1343
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 143
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 134
    آي پي امروز آي پي امروز : 475
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 448
    بازدید هفته بازدید هفته : 5989
    بازدید ماه بازدید ماه : 5856
    بازدید سال بازدید سال : 57086
    بازدید کلی بازدید کلی : 275252

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.17.68.14
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس کدامند؟

کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟

بهترین راه برای زنده کردن خاطرات خوش گذشته، گرفتن عکس و مشاهده آنها در گوشی هوشمند یا رایانه است. اما هیچ چیز بهتر از لمس این خاطرات با دستانتان نیست. برای احساس شیرین ترین حس شما به یک چاپگر عکس رنگی مناسب نیاز دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام چاپگرها برای چاپ عکس مناسب هستند. با ما همراه باشید تا با بهترین چاپگرهای عکس موجود در بازار در سال 2022 آشنا شوید.

آیا چاپگر جوهرافشان یا لیزری برای چاپ عکس بهتر است؟

مقایسه عملکرد پرینترهای جوهرافشان و لیزری برای چاپ عکس

عملکرد چاپ عکس پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان یکی از دغدغه های اصلی خریداران قبل از خرید چاپگر است. قبل از خرید چاپگر، باید به اولین و مهمترین سوال پاسخ دهید: آیا به دنبال چاپگر خاصی برای چاپ عکس هستید یا دستگاهی می خواهید که همه کاره باشد و بتواند عکس های دیجیتال خود را با آن چاپ کند؟

پاسخ روشن به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. اما اگر بخواهیم چاپگرهای لیزری و جوهرافشان را با هم مقایسه کنیم، اگر از جوهر و پودر مناسب برای چاپ عکس استفاده شود، چاپگرهای جوهرافشان انتخاب بهتری برای چاپ عکس هستند. اما اگر می خواهید اسناد اداری را به صورت رنگی با سرعت و دقت بالا چاپ کنید ما چاپگر لیزری رنگی برند اچ پی را به شما پیشنهاد می کنیم.

عکس های چاپ شده توسط پرینترهای جوهرافشان به دلیل جوهر استفاده شده در این دستگاه ها از کیفیت بالاتری نسبت به عکس های چاپ شده توسط پرینترهای لیزری برخوردار هستند. البته باید بدانید پرینترهایی که با کارتریج های رنگی کار می کنند به نوبه خود عملکرد بهتری نسبت به چاپگرهایی دارند که کارتریج آنها بر اساس جوهر رنگی است.

ارتباط بین کیفیت عکس و کیفیت چاپ; بهترین کاغذ برای چاپ عکس چیست؟

نوع و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپگر تاثیر زیادی در کیفیت عکس چاپ شده دارد. بسته به اینکه چگونه از عکس خود استفاده می کنید و چه انتظاری از کیفیت آن دارید، نوع کاغذی که انتخاب می کنید نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال: اگر قرار است عکس خود را قاب کنید، استفاده از کاغذ گلاسه انتخاب خوبی نخواهد بود. چون عکس براق، پشت قاب شیشه ای، جلوه خوبی ندارد.

بهترین کاغذ برای چاپ عکس

کاغذهای گلاسه اولترا، درجه یک و حرفه ای بهترین کاغذ برای چاپ عکس هستند و کیفیت تصاویر چاپ شده روی آنها بسیار بالاست. اما اگر به دنبال کیفیت بسیار بالا برای عکس های خود هستید، کاغذ گلاسه استاندارد یک انتخاب عالی برای شماست.

بهترین چاپگرهای عکس خانگی و حرفه ای کدامند؟

HP و Canon دو نمونه از برندهای برجسته چاپگر در جهان هستند که محصولات با کیفیت بالا را به بازارهای جهانی ارائه می دهند. در میان محصولات مختلف این دو شرکت پیشرو می توان به نمونه هایی از بهترین چاپگرهای عکس اشاره کرد:

عکس چاپگر جوهرافشان حرفه ای CanonPROGRAF PRO-1000

چاپگر Canon imagePROGRAF PRO-1000

Canon imagePROGRAF PRO-1000 یک چاپگر جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس است. کیفیت چاپ این دستگاه 1200*2400 dpi می باشد و از فناوری چاپ FINE Canon بهره می برد. این پرینتر تک کاره دارای کارتریج Canon PFI-1000 با ظرفیت 80 میلی لیتر بوده و قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای را دارد.

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

اگر به دنبال یک چاپگر خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، چاپگر HP ENVY 6055 انتخابی ایده آل برای شماست. این دستگاه یک چاپگر خانگی مناسب برای چاپ عکس است و یکی از پرینترهای جوهرافشان محبوب بازار است. اندازه چاپ رنگی این دستگاه 1200*4800 dpi و اندازه چاپ سیاه و سفید 1200*1200 dpi می باشد.

چاپگر جوهر افشان چند کاره Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان Canon PIXMA TS8320 Hemme-bir

Canon PIXMA TS8320 All-In-One Inkjet Printer یک چاپگر چند منظوره است که می تواند عکس های با کیفیت بالا را چاپ کند. این دستگاه با ورودی کاغذ 100 برگ، بارگذاری کاغذ در چاپگر را آسان می کند.

علاوه بر کیفیت چاپ بالا، کنترل پنل لمسی چاپگر همه کاره Canon PIXMA TS8320 نیز تجربه کاربری بسیار دلپذیری را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزایای این چاپگر محبوب می توان به قابلیت چاپ دوبل و امکان ارسال دستورات از طریق الکسا یا دستیار گوگل اشاره کرد.

اخطار لیزری چاپگر HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر رنگی HP LaserJet Pro M454dw

چاپگر رنگی تک کاره HP Color LaserJet Pro M454dw یکی دیگر از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس است که قابلیت اتصال به Wi-Fi را نیز دارد. سایز این پرینتر لیزری A4 بوده و قابلیت پرینت دو تایی از مزیت های اصلی این دستگاه می باشد.

چاپگر لیزری رنگی چندکاره Canon imageCLASS MF445dw

عکس پرینتر لیزری چند رنگ CanonCLASS MF445dw

Canon imageCLASS MF445dv یک چاپگر لیزری چند منظوره است که قابلیت اسکن، فکس، چاپ بی سیم و کپی را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ و ظرفیت چاپ ماهانه 80000 برگ می باشد. اگر به دنبال چاپگر عکس مناسبی هستید که به شما امکان چاپ دو نسخه را نیز بدهد، Canon imageCLASS MF445dv یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شماست.

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M479fdw

چاپگر لیزری رنگی چند منظوره HP Color LaserJet Pro M479fdw

چاپگرهای دیگر یکی دیگر از گزینه های خوب برای چاپ عکس HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw می باشد.این چاپگر لیزری چند کاره دارای سرعت چاپ 27ppm بوده و امکان چاپ دورو را نیز دارد. علاوه بر چاپ دو رو تایپ خودکار یکی دیگر از مزایای کلیدی این دستگاه است.

اخرین حرف

در مطلبی که خواندید، این سوال مطرح شده است که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟ پاسخ شما را دادیم و گفتیم که پرینترهای جوهرافشان گزینه بهتری از این هستند. چاپگرهایی که در این مقاله نشان داده شده اند تنها تعدادی از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس هستند. اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای مقایسه و خرید نهایی هستید به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. برای اطلاعات فنی بیشتر در این زمینه حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ادامه نوشته: چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟ 




تاریخ ارسال پست: یک شنبه 4 تير 1402 ساعت: 7:57
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: